Τι ρωτάμε το παιδί μετά το σχολείο;

Για να δημιουργήσετε μια όμορφη συζήτηση με το παιδί σας μόλις γυρίσει από το σχολείο, δοκιμάστε να ρωτήσετε:

  • «Πώς πέρασες σήμερα;» Ανοίξτε τη συζήτηση με μια γενική ερώτηση για να μάθετε πώς ήταν η μέρα του.
  • «Τι σου άρεσε περισσότερο σήμερα;» ή «Τι ήταν το πιο ωραίο πράγμα που έγινε σήμερα στο σχολείο;» Ενθαρρύνετε το να μοιραστεί τα αγαπημένα του σημεία της ημέρας.
  • «Με ποιους φίλους/φίλες ή συμμαθητές/συμμαθήτριες πέρασες χρόνο σήμερα;» Δείτε πώς πέρασε το χρόνο του με άλλους.
  • «Τι έκανες στο διάλειμμα; Έπαιξες με τους φίλους/φίλες σου;» Εξετάστε τις κοινωνικές δραστηριότητες και τις αλληλεπιδράσεις του.
  • Έχεις κάποια αστεία στιγμή που θέλεις να μοιραστείς μαζί μας από το σχολείο σήμερα; Οι απαντήσεις βοηθάνε να καταλάβετε αν το παιδί σας είχε ευχάριστες εμπειρίες, ενισχύει την ανοιχτή επικοινωνία, και σας επιτρέπει να κατανοήσετε καλύτερα τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη διάθεση του παιδιού.
  • «Σε έκανε να αισθανθείς λυπημένος κάτι που έγινε σήμερα στο σχολείο;» Οι απαντήσεις βοηθάνε να κατανοήσετε τυχόν ανησυχίες ή προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει, ενισχύοντας την υποστήριξή σας και την ανοιχτή επικοινωνία.
  • «Πες μου για τα σχέδια που έχετε για αύριο στο σχολείο. Θα κάνετε κάτι ενδιαφέρον;» Θα δείτε τι περιμένει με ανυπομονησία και μπορείτε να ενθαρρύνετε τον ενθουσιασμό του για δραστηριότητες που μπορεί να του φανούν ενδιαφέρουσες.
  • «Ποιο μάθημα σου αρέσει περισσότερο και γιατί;» Θα καταλάβετε τα ενδιαφέροντά του.
  • «Ποιος συμμαθητής σου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά σήμερα; Και ποιος όχι τόσο καλά; Εσύ ήσουν ευγενικός με κάποιον σήμερα;» Οι ερωτήσεις για τη συμπεριφορά των συμμαθητών του παιδιού σας βοηθά να κατανοήσετε τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις του και τις σχέσεις του με τους άλλους, ενώ ενθαρρύνει την αναγνώριση θετικών συμπεριφορών και την κατανόηση τυχόν προβλημάτων.

Παιγνιοθεραπεία – Ποια τα οφέλη της;

Η παιγνιοθεραπεία είναι μια αποτελεσματική θεραπευτική προσέγγιση που βοηθά τα παιδιά να αντιμετωπίσουν συναισθηματικές, συμπεριφορικές και κοινωνικές δυσκολίες. Στο κέντρο λογοθεραπείας μας, χρησιμοποιούμε την παιγνιοθεραπεία για να δημιουργήσουμε ένα...

Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση του Τραυλισμού

Αξιολόγηση του Τραυλισμού Η αξιολόγηση του τραυλισμού είναι πολύπλευρη και εξετάζει όχι μόνο τα λεκτικά χαρακτηριστικά, αλλά και την συνολική συμπεριφορά του ατόμου. Η διαδικασία αρχίζει με τη λήψη...

Τι είναι ο Τραυλισμός;

Ο τραυλισμός είναι μια διαταραχή της ροής της ομιλίας, η οποία εκδηλώνεται με ασυντόνιστες κινήσεις των μυών που ελέγχουν την αναπνοή, τη φωνή και την άρθρωση. Αυτό μπορεί να...

Τραυλισμός – Χρήσιμες συμβουλές για εκπαιδευτικούς

Εδώ είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές για να υποστηρίξετε αποτελεσματικά τα παιδιά που τραυλίζουν στην τάξη: Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που θα βοηθήσει τα...

Τραυλισμός – Χρήσιμες συμβουλές για γονείς

Εδώ είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές για να βοηθήσετε τα παιδιά με τραυλισμό και να τους προσφέρετε μια υποστηρικτική και θετική εμπειρία: Αφήστε το παιδί να ολοκληρώσει: Μην λέτε στο...

Τα πλεονεκτήματα διαβάσματος παραμυθιού

Το διάβασμα παραμυθιών είναι μια αγαπημένη δραστηριότητα για τα παιδιά, αλλά λίγοι γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι αυτό για τη γλωσσική τους ανάπτυξη. Στη λογοθεραπεία, το διάβασμα παραμυθιών χρησιμοποιείται ως...

Τι ρωτάμε το παιδί μετά το σχολείο;

Για να δημιουργήσετε μια όμορφη συζήτηση με το παιδί σας μόλις γυρίσει από το σχολείο, δοκιμάστε να ρωτήσετε: «Πώς πέρασες σήμερα;» Ανοίξτε τη συζήτηση με μια γενική ερώτηση για...

Scroll to Top